سرویس بهداشتی-2
 
خانه هنر سپندار
بانوی پارسی هرکجا هستی خدا به همراهت.
 
 
دو شنبه 28 / 5 / 1391برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : سپندار

 

 

دوباره جمله قبلیم در پست رو تکرار میکنم

http://sepandaar.com/post/7/کاشی/سرامیک/ترکیب%20رنگ%3E%3E%3Eدر%20سرویس%20بهداشتی.htm

نمی خواد به این موضوع فکر کنید که: ما که تو ایرانیم و اینا مال خارجیاست ....اصلا فکرشم نکنید شما فقط به ترکیب رنگها نگاه کنید و ایران و خارج هم نداره و میتونید زیباتر از اونها برای خونتون استفاده کنید. تا اونها بیان از ما کپی کنن.ـــــــــــــــــــ آفرین ایرانیِ خوب

دوسش دارم به خاطر ترکیب رنگ دیوارش

دوسش دارم به خاطر اون طاقچه کوچولو با اون گلدون نُقلی

دوسش  دارم به خاطر اون دیوارکوب هاش و اون کابینتی که اومده بالا با گلدون روش

نمیدونم به خاطر چی؟؟ ولی کلاً دوسش دارم

به خاطر اون شیر آب مدل قدیمیش دوسش میدارم

کلاً و بدون هیچ فکری دوسش دارم خیلی تکه خیلی

حرف های سپنداری:

شاید بعضی از شما بگید: حالا چه کاریه برای هر عکس گفته اینشو دوست دارم اونشو دوست دارم، خوب عکسها رو میذاشتی ما خودمون میدیدم دیگه

ولی دوستانم شما هم میتونید به هر عکسی با یه دید دقیقتر نگاه کنید و همینطوری بی خیالشون نشید

احتمال داره تو یه عکس شما دقیقا ازونیکه من خوشم میاد بدتون بیاد من اینا رو نوشتم تا شما بیشتر زوم کنید حالا زوم شدی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت9:52---15 شهريور 1391
زیبا بود ممنون.



منتظرتم.
پاسخ:خواهش میکنم چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


-سلاملکم ــــــــــــــــــــ به خونه من خوش آمدی هر چی که مربوط به هنر توی یه خونه هست رو اینجا میگم یه سری از کارها #مربوط به خودم# هست که #با ذکر منبع# کپی کنید. باقیش هم از نت جمع آوری کردم که نوش جون وب تون. ---- اگه عکسی پخش نشد راست کلیک گزینه show pictureرو بزنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینکـــــــــ هوشمند
  ابتدا من رو با عنوان ـــــــــــ خانــه هنـر سپنـــدار
و آدرس sepandaar.loxblog.com لینک کنید بعدش مشخصات لینک خودتونو  در زیر بنویسید . دیگه باقیش خودکار انجام میشه.نگران نباشید.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 11831
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 82
تعداد آنلاین : 1